Dieta "MASO A VEJCE"

Dietní plán MASO A VEJCE je lépe známý jako dieta s nízkým obsahem cukru. Tato strava byla oblíbená Dr. Robertem Atkinsem, který způsobil revoluci ve způsobu, jak mnoho lidí přistupuje ke svému každodennímu stravovacímu plánu. Dieta s masem a vajíčkem se spoléhá hlavně na příjem bílkovin. Hubnutí umožňuje jen velmi minimální množství sacharidů, které mají být konzumovány.


Dietní plán pro maso a vejce funguje na bázi minimálního množství sacharidů, které můžete spotřebovat. Sacharidy automaticky zvyšují hladinu cukru v krvi, což způsobí několikanásobné zvýšení inzulínu.

 
Proč zkusit tuto stravu?
Jak jsme již zmínili dietní plán pro maso a vejce funguje na bázi minimálního množství sacharidů, které můžete spotřebovat. Sacharidy automaticky zvyšují hladinu cukru v krvi, což zvyšuje obsah hormonu inzulín. Inzulín způsobuje, že buňky v těle začnou přebírat cukr v krvi a tím znemožní rozpad tuků.

Příznivci této stravy berou vše ještě daleko vážněji. Omezením obsahu sacharidu ve stravě dojde ke snížení hladiny cukru v krvi, stejně tak ke snížení hladiny inzulínu, což způsobí ztrátu hmotnosti. Vzhledem k tomu, že má tělo nedostatek sacharidů začne rozkládat tuk a tím získá potřebnou energii. Mnoho lidí zjistí, že dieta s nízkým obsahem sacharidů jim pomáhá zhubnout a mohou se těšit z mnoha potravin, kterým se v minulosti snažili vyhnout.

Co je možné jíst?
Jedním z hlavních důvodů, proč mnoho lidí miluje stravovací plán maso a vejce, je kvůli potravinám, které jsou povoleny. Protein je zde hlavní složkou stravy. Například snídaně může obsahovat výdatné potraviny jako např. slaninu a vejce, klobásy, sýrové omáčky a steak. Obědy a večeře mohou být připraveny z libového masa jako je hovězí, krůtí a kuřecí maso nebo ryby. Některé stravovací plány umožňují pár druhů ovoce a zeleniny.

Plán stravování masa a vajec omezuje všechny cukry, kofein, škroby a sladkosti. Potraviny, které jsou zcela nebo zčásti vyloučeny, jsou chleby, těstoviny, dezerty, zrna a některé ovoce a zelenina. Existuje také mnoho druhů proteinových tyčinek a koktejlů, které můžete zakoupit a dodržet tak pokyny tohoto stravování.

Proč funguje?
Existuje mnoho důvodů proč plán stravování masa a vajec funguje. Mnoho lidí, kteří zkouší tuto formu stravování, zaznamenávají sníženou chuť k jídlu, ztrátu vody v těle (odvodnění - ztráta přebytečné vody) a tím i sníženou hmotnost zapříčiněnou menším množstvím sacharidů ve Vašem stravování. Ale hlavním důvodem ztráty hmotnosti je samozřejmě také to, že snížíte množství kalorií, které v průběhu dne sníte. Potraviny jako chléb, těstoviny a sladkosti jsou obvykle vysoce kalorické potraviny a do této formy stravování nepatří !!!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.