Konec výmluv, svou formu chci zpět !!! A Vy můžete se mnou 2. část - jídelníček

Ahoj lidi,

tak jsem zase tady a rovnou se Vám musím omluvit za to, že zde článek dávám až teď. Znáte to práce, svátky, no prostě zase ty výmluvy. Ale co se týče stravy, vše držím na 100% a o tom bude dnešní článek.

Jak si sestavit stravovací plán ?

Musíte si odpovědět na dvě základních otázky

  • Co od svého stravovacího plánu očekáváte
  • Jaký máte denní výdej energie

 

Co očekávám já - spálení přebytečného tuku, nabrání kvalitní svalové hmoty, lepší kondice a celkový pocit.

Jaký je můj denní výdej – no téměř žádný, kancelářská židle moc kalorii nespálí

 

K sestavení a zapisování (kontrole) mého jídelníčku používám mobilní aplikaci Kalorické tabulky – jednoduché a přehledné.

 Můj stravovací plán

Denní příjem: Sacharidy – 157g, Bílkoviny – 170g, Tuky –64g

Po probuzení – odměrka rozpustných Bcaa, Tribulus, Multivitamín, Magnesium

Snídaně –  60g ovesných vloček + 1 odměrka 80% syrovátkového proteinu + 10g Vlašských oříšků

Svačina –  4 celé slepičí vejce + 1 ks slunečnico žitný chléb

Oběd –  80g rýže Basmati + 200g hovězí maso (falešná svíčková) + libovolná zelenina

Svačina –  100g kuřecí prsní šunky + 1ks slunečnico žitný chléb

Večeře – 200g Kuřecích prs + 2ks rýžových chlebíčků (Racia) + libovolná zelenina

Nic složitého v mém stravovacím plánu nehledejte, většinou je totiž to Nejjednodušší tím Nejúčinnějším !!!

Jestli jsem Vás zklamal a očekávali jste v mém jídelníčku speciality šéfkuchaře, tak se omlouvám, ale nejsem Jamie Oliver a času mám taky poskromnu :D .

 

Od minulého článku jsem snížil počet gramů sacharidů z 215g na 157g a tuky z 86g na 64g. Cítil jsem se totiž celkem plný a to nechci.

Co je tedy hodně důležité?  Poslouchat své tělo, mnohdy Vám poradí daleko lépe než tucet trenérů a specialistů na výživu.

 

A má suplementace ???

Před snídaní - odměrka rozpustných Bcaa, Tribulus, Multivitamín, Magnesium

Před tréninkem – spalovač, Vit C 1000mg, Glutamin

Po tréninku – Bcaa s Glutaminem a 20 min po tréninku 80% syrovátkový protein

Před spaním – Glutamin a pro vydatnější spánek Melatonin Forte

  

DOPORUČENÍ !!!

Pokud s cvičením a s fitness stravou začínáte a Vaše dosavadní stravování probíhalo formou pití sladkých limonád, velké přílohy, smažená jídla a čokoládou před spaním. Začněte postupně !!! Vyměňte sladké pití za vodu z kohoutku nebo neslazený čaj, odstraňte ze svého jídelníčku sladkosti, bílé pečivo, smažená jídla a nahrazujte je postupně kvalitním a méně kalorickým jídlem.

 Jak jsem již psal není v tom žádná věda tedy pokud se nepřipravujete na kulturistickou soutěž, to už je něco jiného. Ale pokud chcete shodit pár kil, cítit se dobře a zlepšit si fyzickou kondici. Nejde o nic složitého, jde jen o to si udělat jiný návyk.

 

V příštím článku Vám popíšu můj trénink a jeho rozdělení. Mějte se krásně a hlavně Vše s úsměvem, ono to jde Vše potom mnohem lépe.

Robin

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.